2011. július 1., péntek

Blogdíjat kaptam

Még pedig Annától.
Kedves Anna, nagyon köszönöm! Feldobtad a péntek reggelem. :) Szeretem a blogodat, a kedves kis bagolykákat, amiket varrsz, édesek.


Nem vagyok az a továbbküldős fajta - kérem, ezért ne orroljon meg rám senki, léééégyszi -, így nem is jelölnék meg senkit sem.
Helyette nézzétek meg az összes blogot, ami a bloglistámon szerepel és válasszatok magatoknak kedvencet. Mind érdemes rá...
És ne felejtsetek el játszani Annánál a helyes kis bagolyért, illetve Renátánál egy csúcs táskáért! Hajrá! :)

A díj kiosztása helyett arra gondoltam, hogy inkább megköszönöm Nektek, blogolvasóim, hogy ellátogattok ide. Mindig dagad a mellem, ha látom, hogy alig 2 hónap alatt már majdnem elérte a blog látogatottsága az 1000-es számot. Én ezt köszönöm most meg, Nektek, olvasók. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése