2011. július 14., csütörtök

Még kettő

Van ám még mutatnivalóm. :) Tegnap még varrtam két másik táskát is, csak már nem maradt energiám feltölteni ide.
A rózsaszín az a bizonyos táska, amiről már egyszer -régen- írtam, hogy ki van szabva, de nem bírom összevarrni. Azóta már újra ki lett szabva, mert persze elrontottam... Nagy fejtörést okozott, az tény. Pedig olyan könnyűnek hittem, hiszen sokan varrunk ilyen fazonú táskát, azaz sokan varrnak, mert nekem ez volt első.
A külseje lenvászon, a belsejében a bélés és a külső anyag találkozásához varrtam egy újabb szalagot, ami szerintem nagyon klasszul megy ehhez a rózsaszín lenhez. A zseb anyaga is Angliából jött. :) A füle miatt pedig szétszedtem egy régi táskámat. 
Sajnos a fényképezőnk nem olyan menő, hogy szépséges, éles képeket tudjak készíteni, így nem látszik igazi valójában.



A következő pedig Andinak készült sok-sok szeretettel! :) Farmerből, Anasztazia virágcsodájával és Niki szalagjával díszítve. :)




Ma pedig nem varrok, helyette barátnőzök, este pedig becukrozom a barackot. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése