2011. július 13., szerda

Megy ez...

Megy, mármint a varrás. 
Ennek a táskának hétfőn álltam neki, azaz hogy hétfőn varrtam össze, de ronda lett, mint a bűn és bevallom hisztérikus rohamban törtem ki... Még jó, hogy egyedül voltam itthon. :) Biztos összerázott a reggeli földrengés, nem tudom. Elkeseredtem, mert rá kellett jönnöm, hogy egy botcsinálta hobbivarrónő vagyok, akit sosem tanítottak varrni és aki túl nagyképű ahhoz, hogy segítséget kérjen iskolázott varrónőktől. :( Ilyenkor elbizonytalanodom, hogy kell-e ez nekem. Aztán mikor kész a táska és olyan is, mint amilyet akartam, hát én olyan boldog vagyok. :)
Félretettem, tegnap nem is foglalkoztam vele, ma halálos nyugalommal szétbontottam, átgondoltam és újravarrtam. Kész is.



 

Az elején lévő anyag az angliai csomagból van, a hátulja Ikeás narancs. Mágneszáras, belül egy kis köríves zseb található telefonnak vagy kulcsnak. A füle pedig igazán retro, legalább 20-25 éves, azt hiszem. 
A táska Eszteré, vagyis az ő ajándéka, amit a barátnőjének szán. Remélem elégedettek lesznek mindketten. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése