2011. július 18., hétfő

Játszom

Már egy hete varrtam ezt a táskát és a fene evett azóta is, hogy megmutathassam végre. No, ma átadtam a gazdájának, hogy randizni járhasson vele... :) Így már mutathatom is. Szülinapi ajándék lett.

Az anyagát és a csini fülét a FABtextiltől vettem. Az anyag fantasztikus, olyan tapintása van, hogy én odáig voltam tőle meg vissza. Klassz. Ez a fém csatt pedig... biztos, hogy veszek még belőle. Azt még el szeretném mondani, hogy Szilvi hipergyors és nagyon segítőkész, ajánlom mindenkinek! :)

A táska szabásmintája nem az én agyam szüleménye. Szilvi blogján megtalálható a tutorial, ami alapján elkészítettem. Onnan másoltam le a szabásmintát egy szórólap hátuljára. :) Könnyű megvarrni és nagyon mutatós.

Játszom is vele, mármint a táskával. Ha tetszik, a FABtextil facebook oldalán tudod lájkolni a Nyári játék II. című albumban. Megköszönöm! :)



2 megjegyzés:

  1. Első látásra beleszerettem ebbe a táskába! :-))))
    Nagyon ügyes vagy, szépek a munkáid! Netalán vásárolni is lehet Nálad? :-))

    VálaszTörlés
  2. Kedves Manna, nagyon kedves vagy, köszönöm szépen. :) Igen, lehet. Nézz be a Meska boltomba (skatica a boltom neve). Bár ott csak két táska van jelenleg, ha más elképzelésed van, írj nyugodtan. :)

    VálaszTörlés