2011. június 26., vasárnap

Muffin kívül...

... muffin belül. Az Angliából érkezett csomagból elsőként a muffinos szalagot használtam fel, mert annyira édes. Kissé bohókás lett ez a táska, mi tagadás. :)
Én azok közé az emberek közé tartozom, akik szeretik, ha a táska bélése is muris. Nem szeretem, ha snassz a belső, az unalmas. Persze, jogos a kérdés, hogy ki a fene látja azt? Hát én, aki hordom. Különlegesnek érzem tőle a táskámat. 
Valami ilyesmit akartam produkálni a muffinos szalag segítségével.
A külsejére filcből készítettem a két muffint, aztán mikor már majdnem készen volt a táska, gondoltam még a belsejében is elfér egy kisebb. Nem unalmas, azt hiszem. :)
Mutatom is, ímlámni:




Azt meg majdnem elfelejtettem, hogy most először használtam vasalható közbélést, vagy mit. Vetex, azt hiszem. Ez egy csúcs találmány, meg kell mondjam. :)

2 megjegyzés:

  1. hatalmas lájk :) ez a muffin!!!! <3 tessék még kreatívkodni, nagyon megy ez :) :)

    VálaszTörlés
  2. köszi Magdi! már a szíves is készül, azaz az táska eleje készen van. :)

    VálaszTörlés