2012. december 31., hétfő

Szünetre megyek

Amiket most mutatok, azok még karácsony előtt készültek.
Azóta nem varrtam és bizonytalan ideig nem is fogok. Most csak a pihenésre és a babavárásra koncentrálok. Illetve fogok varrni, de nem táskát és nem tárcát. Hanem helyette édes kis dolgokat a babaszobába. :) Amit majd hamarosan megmutatok nektek, mert szerintem a héten készen leszünk vele. Három napja csak babaruhát mosok és vasalok, a szekrény tele van cukibbnál cukibb holmikkal és lassan mindennek megvan a helye, végre, és már nem úgy nézünk ki, mint egy babaáruház raktára. (Annak ellenére, hogy a szekrény dugig van babaruhával, ma az egyik nagy áruházban nem tudtam ellenállni 4 kis leggingsnek. Egyrészt olcsók voltak, másrészt hogy tudnék ott hagyni egy kis nadrágot, aminek a fenekén egy nagy szívecske van?! Sehogy... :D)
Azonban a varrósarok még maga a katasztrófa. Hogy a fenébe tudtam ennyi mindent felhalmozni?! Egyelőre nem tudok mit kezdeni vele, csak nézegetem, hogy ebből hogyan csináljak olyan rendszert, ami átlátható és használható, de emellett a hálószoba részévé valóvá kell tegyem... (sóhaj)
Visszatérve a babavárásra. Most kezdtük a 36. hetet. Napról napra nagyobb vagyok, hol nyűgös, hol még nyűgösebb, hol kipihent, hol kialvatlan (ez utóbbi a gyakoribb) és egyre inkább türelmetlen persze. :) Már csak néhány hét és a még magányos babaszoba megtelik élettel. :)))
Szóval mindenre tudok koncentrálni, csak a táskavarrásra nem. Igaz nem is nagyon menne, mert ez a nagy pocak már három részre felosztott takarítást is megbosszul... Nemhogy a varrógép előtti görnyedést.

És akkor a fotók:

Az úgy volt, hogy egy kedves megrendelő kérte, hogy ehhez a keresztszemes mintához varrjak egy táskát. Szeretem, ha szabad kezet kapok. :) Az eredmény ő lett.


Ők pedig az ikrek:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése