2012. december 17., hétfő

Már csak egy hét

Igen, már csak néhány napom van, hogy mindent behozzak, amivel el vagyok maradva és legkésőbb szerdán postára adjak mindent.
Túl sok volt az olyan tényező az elmúlt néhány hétben, melyek megakadályoztak abban, hogy varrjak. :( Ez sajnálatos, de különben nincs mit meglepődnöm rajta, mert ahogy azt tavaly is mondtam, nálunk mindig karácsony előtt zajlik a legjobban az élet. És nem jó értelemben... Ehhez még hozzájárul az is, hogy 8 hónapos pocakkal már semmi sem ugyanaz... :)
Az egész házunk "úszik". A készülő babaszoba miatt át kell szervezzük az egész házat, nagy a logisztika hogy úgy mondjam. Az emelet egy katasztrófa sújtotta övezet, a földszint pedig olyan, mint egy bababolt raktára. (Kicsi ház lévén a nappali közepén egy babakocsi található, mely jelenleg ruhafogasként állja meg a helyét.) Szóval el tudjátok képzelni, ugye?! :) És akkor varrjak nyugiban... Nah, ez nem megy. A varrós szoba lesz a gyerekszoba, így a korábbi hálószobás design álmaim szerte foszlottak, most oda került a varrógép asztalostul, rumlistól. Szépen mutat. Ki tud egy varrósarokban rendet tartani? Én sajnos nem. De aki tud, mondja már el nekem, hogyan kell.

Pluuuuuusz, nem jó a fűtésünk, így ma reggel fél 7-kor összepakoltam a varrógépet, a szükséges anyagokat, szabásmintákat és lehoztam mindent a szüleimhez, hogy ma itt varrjak. Remélem időközben nem derül ki, hogy valami otthon maradt, mert akkor sírva fakadok.... :) És azt is remélem, hogy aki ezt látta, nem gondolja, hogy elköltöztem otthonról. :D

És van ám karácsonyi dekoráció a rumliban is, csak még nem lett dokumentálva. De ami késik....

Meg akartam ma mutatni nektek a kötött táskát, amit varrtam és ami a szívem csücske, de otthon felejtettem a fényképezőt. Nah, egy dolog már meg is van, ami ma hiányozni fog. :)

Helyette mutatom ezt a kis tárcát. Ez az anyag a kedvencem most. Terveim vannak vele és a más színű változataival is a gyerekszobában is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése