2012. december 7., péntek

Kicsiknek

Ma délelőtt megvarrtam két tárcát és ezt a két kis táskát. A tárcákat már nem tudom lefotózni, mert nincs megfelelő fény.
A táskákról viszont sikerült viszonylag épkézláb fotót csinálnom. Sokat gondolkodtam, hogy erre a csíkos anyagra milyen mintát készítsek. Előbb elefántra gondoltam, de aztán eszembe jutott, hogy mikor a múltkor a baglyos párnákhoz kerestem szabásmintát, akkor találtam egy pici bagoly szabásmintát is, és gondoltam annak a segítségével jópofa rátétet készítek a táskákra.
Szerintem kedvesek lettek. Ha 4 vagy 9 éves volnék, örülnék egy ilyen táskának... gondolom... :)

És ennyire telt tőlem a héten. A hátam leszakad, a pocak miatt pedig nem férek el a varrógép előtt... Pontosabban azt hiszem nem elég hosszúak a karjaim. :) Valamint a sok ülés ellen heves tiltakozásképp elég szép rúgásokat kapok odabentről... Ezzel meggyőzve arról, hogy hagyjam már abba és feküdjek le. :)




1 megjegyzés:

  1. Nagyon kedvesek ezek a baglyos táskák! A bagoly tényleg jól mutat a csíkos anyagon.

    VálaszTörlés