2011. június 5., vasárnap

Unalmasnak nem mondható hét :)

Vasárnap, múlt héten, elkészítettem a bodzapezsgőt, ami már szépen erjed. Hétvégén palackozom. :) Alig várom. Aztán hétfőn reggel előjött az albérlő, Cinike, a kisegér. Nah, neki nem örültem... :(
Majd megvettek egy táskámat a Meskán. Borzasztó boldog voltam, mert ez az első alkalom, hogy a Meskán vásároltak tőlem. :)
Aztán jött egy kis kellemetlenség, amit először nagyon a szívemre vettem, olyannyira hogy egy éjszaka alig aludtam. Rosszul esett a lelkemnek, de végül pozitívumként kell elkönyvelnem, mert ennek köszönhetően jelentősen megugrott a blogomat látogatók száma. :) Szóval köszönöm szépen. :)
Aztán, merthogy még nincs vége, ketten is közzétették a blogomat a facebook üzenőfalán, amit szintén köszönök. :)
És varrtam is, anélkül nem telik hétvége.
Ő az:



Remélem a gazdája boldogan viseli majd.

Ez pedig a jövő heti választék. A párom nagymamája valahonnan előbányászott nekem 5 pár táskafület. Ebből 4 műanyag, elég retro :), és van egy fa is, amihez már ki van szabva az a bizonyos táska, ami kifogott rajtam. Azóta sem tudtam rávenni magam, hogy hozzákezdjek. Maaajd ezen a héten. :)
És néhány anyag, amik formára várnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése