2012. július 24., kedd

Szabadság

Szabin vagyok (juhúú), igaz már múlt hét óta, de máig csak pihentem, aludtam és olyan filmeket néztem, amiket a majdnemférjem nem nézne meg velem soha, vagy ha megnézne, akkor egész végig sóhajtozna, majd a felénél hozzávágnék egy párnát, hogy hagyja máááár abba. Én ezt megértem, mivel én sem nézem meg vele a Family Guy-t és a hozzá hasonló számomra őrjítő hülyeséget, mert égnek áll tőlük a hajam... Plusz, ha ő sóhajtozva szenved végig velem egy filmet, akkor én még egy jót bőgni sem tudok rajta...., nah, hát jó ez a szabadság, az a helyzet.
A héten bepótolom az összes elmaradásomat és aztán csak az esküvőre készülök, így jövő héttől ne is várjatok tőlem egyetlen táskát, tárcát sem, mert csak az esküvői mizériáimmal fogok jönni. Hihi :))) Aztán utána biztos megint pihenni fogok, sokat aludni, elmegyek nászútra, majd visszatérek a táskákhoz. Ígérem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése