2012. július 25., szerda

Hangolódom

Igen, végre utolért az esküvői láz. Ma a kelleténél kicsit jobban is. Mivel már csak néhány hét van hátra a nagy napig, így azt hiszem épp itt volt az ideje a ráhangolódásnak is. 
Ma egész nap az interneten lógtam, na jó, varrtam is, de az most mellékes. 
A kedvenc oldalam, amit ajánlok mindenkinek, aki még az esküvője előtt áll, mert rendkívül inspiráló gyönyörű fotókkal és szuper ötletekkel van tele. Találtam is itt egyet, amit meg is osztok veletek. 
Tuti, hogy megcsinálom majd, sőt még a héten, mert a próbafotózás elvileg ezen a hétvégén fog megtörténni. 

Hát nem szenzációs? Szerintem csúcs. Nálunk is ilyen pink színű lesz, meg fehér is, nagy és kisebb változatban is. 

Aztán ma végre eldöntöttem, hogy kálából szeretném a csokromat. Szóval ez egy termékeny nap volt. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése