2011. szeptember 25., vasárnap

Bad day

Hogy tegnap rossz napom volt, az enyhe kifejezés. Sok a varrnivalóm, ami jó, de a szombat fele azzal megy el, hogy takarítok, mosok és a többi. Meg aztán jön egy-két látogató, akikkel kedvesen elcsevegek, de közben azon jár az eszem, hogy még nem varrtam, pedig sokat kell. Túlságosan rástresszeltem erre és pattanásig feszültek az idegeim. Nah, ennek meg is lett az eredménye. Egy táska (fehér-fekete) pántja hosszabb, mint szerettem volna, a másikat kicsit elszabtam, a harmadikat pedig nem kicsit, hanem nagggyon elszabtam. Javíthatatlan... Mindegy, már nem mérgelődöm rajta, majd varrok helyette másikat. 
Nagyon jó volna, ha a hétvége három napból állna... Hétköznap nincs energiám a varrással foglalkozni, reggel hétkor elmegyek dolgozni és este fél hétkor érek haza. A hétvégi másfél nap, ami erre marad, pedig kevésnek bizonyul. Nagyon kevésnek... 
Nah, no hiszti, mutatok inkább kettőt. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése