2013. december 16., hétfő

Eljött az idő

Még pedig az az idő, amikor már nincs kedvem varrni, amikor nyűgnek érzem és másra szeretnék koncentrálni. Ez minden évben eljön, amikor rá vagyok stresszelve a karácsonyra. Sokat varrok most, vagyis sokat varrtam. Magamhoz képest sokat, persze. 
Tegnap már agyhúgykövet kaptam. Semmi nem sikerült. Csak néhány példa: kibabrált velem egy fekete-fehér táska, aminek a fekete része ráégett a vasaló talpára, majd ezt a forrongás közepette elfelejtettem és a fehér részre ráhúztam.... Ááááááááááá!!!! Aztán, elkészült a táska, a pántját megtekeredve varrtam rá.... Újra ÁÁÁÁÁÁáááááá! Majd eltört az utolsó varrógéptűm... Szóval ez már a hagyjuk kategória, nah.

Sokkal jobb témára kanyarodva. Mutatom a pikk-pakk záras kedvenceimet szépen sorban, ahogy ígértem. (Ígértem egyáltalán vagy csak akartam, mindegy.)

Ezeknek 10 cm-es a szájuk. Vettem 15 cm-es zárakat is, de velük még nem foglalkoztam. Szabásmintát kell hozzájuk gyártanom, ami nem nagy kunszt, de most nem fér bele. Majd ünnepek után.

Nekem ők most nagyon  nagy kedvenceim. :)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése