2012. augusztus 6., hétfő

Esküvő nr. 3

"Kell vendégkönyv? Nem kell vendégkönyv. De mégis, kell. Áh már inkább nem, úgy sincs már rá idő....
Nah, jó megpróbálok venni egyet."

Kb. ezt játszottam a fejemben a múlt héten. Majd egy kis segítséggel rátaláltam Milevire a meskán és rögtön szerelembe esetem.A munkái nem csak kreatívak, de nagyon szépek és minőségiek, ajánlom mindenkinek!
Gyorsan írtam neki, ő gyorsan válaszolt és már meg is rendeltem az esküvői vendégkönyvünket, amibe majd írhatnak nekünk kedves szavakat (legalábbis melegen ajánlom mindenkinek, hogy ezt tegye! :)) a vendégeink. :)

Lassan, de biztosan haladok az őrület felé.... Sosem értettem, hogy mit pánikolnak a menyasszonyok annyit az esküvőjükön. Most már mindent értek. :D Ennyit a lazaságom(unk)ról. 

És akkor mutatom a vendégkönyvet. A belsejét is lefotózom majd, mert ott is van látnivaló. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése