2012. március 25., vasárnap

Bugyellárisok

A tegnapi össznépi szemétszedés után nem igen maradt energiám sem a házimunkára, sem pedig a hobbimunkára... Ma azért megerőltettem magam és ezek a bugyellárisok készültek. Pénztárcának szerintem nagy, de neszesszernek és kistáskának szuper.



Valamint még készült egy függöny... bizony ám, a hálóba. :) Életemben először varrtam függönyanyagot. A véleményem: blööö, soha többé nem fogok... legalábbis azt hiszem. Mosás után pedig rettegtem, hogy kiégetem a vasalóval.... Anya turizta ezt a függönyt magának, neki sikerült egy cuki vasaló lenyomatot elhelyezni rajta.... :D El is dugta, de mikor kértem, hogy keressen nekem egy függönyt a hálószobánkba, kérdezte, hogy tudnék-e egy szépen "kivasalt" függönnyel mit kezdeni. A szerencse az volt, hogy a szélén égette ki, így kb. 20 cm-t kellett csak levágnom belőle. Kettévágtam, az oldalait beszegtem és már kész is volt. :) Persze még nem  mutatom meg, majd mindent egyben. Annyit azért elárulok, hogy bugyellárisok hátterében látható valami, ami a háló egyik darabja lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése