2012. január 3., kedd

Táska nekem

Méghozzá Matrojskás, bezony ám. :)

Már régóta szemezgetek az úgynevezett messenger bag-ekkel. Tetszik a forma minden szempontból. Számos blogról lehet hozzá szabásmintát letölteni, bár nem nagy ördöngösség megvarrni. Nem csináltam hozzá szabásmintát, mert egyrészt nem szeretek szabásmintákkal bajlódni, másrészt meg lusta voltam, mert azzal csomó idő elmegy és én minél előbb készen akartam lenni vele. Így a mérce a Nemzeti parkjaink című könyv volt.... Körberajzoltam és már szabtam is.  :)

Kicsi praktikus táska ő, kb. 25 cm magas és 20 cm széles. 
Közbélés és dupla vatelin is van benne, ettől szuper a tartása és steppeltem is, amitől meg még inkább. Varrtam rá kívülre, de a lehajtható fedél alá, egy zsebet a bérletemnek. Belül egy mobiltartó zsebe van és egy kulcstartója. Azért mert soha, de soha nem találom reggelenként a suli kulcsát a táskámban. A kulcstartó szövött matrojska babás szalagból van, ugyanez a szalag díszíti a bérlettartó zsebet is. A bélés piros színű. Sajnos a belsejéről és a fedél alatti részről nem sikerült normális fotót csinálnom, de majd holnap megmutatom.

Szóval most vele nyomulok. Kedvelem. Csak egy baja van, vennem kell hozzá egy piros sálat... :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése