2011. december 24., szombat

Karácsony a Mézeskalácsházban

Mindig nagy hévvel készültem a karácsonyra. Kiskoromban azért, mert izgatottam vártam a Jézuskát, majd később pedig azért, mert azt vártam, hogy az ünnepre készülve kiélhessem a bennem rejlő kreatív ént. Aztán mióta nem otthon lakom, azaz nem a szülői házban, azóta még intenzívebben élem meg ezt az időszakot. Szuper jó érzés a saját házadat dekorálni, abba készíteni ezt-azt. Ez a második ilyen karácsonyunk. Ahogy tavaly, úgy idén is 23-án este feldíszítettük a fát, szép rend van és tisztaság, bár a majdnemférjem még épp lambériázik a konyhában és az este még az átadó pult tetejét csinálta, szóval nálunk erről is híres a karácsony, hogy mindig akkor akarjuk megváltani a világot.... :) Általában sikerül is. :)

Na de ilyen a karácsony a Mézeskalácsházban:

A fa.

Az adventi koszorúm

:)

A kedvenceim

A párna ötletért köszönet Viktartnak

Székdísz, mert az is van ám. :)

Szív
 És az ajándékpárnák:




És már csak egy dolog maradt hátra....

...Békés, Boldog Karácsony kívánok Nektek! :)

2 megjegyzés:

  1. óóóóó, ott a szivecske, amit én varrtam, óóóóó de büszkére dagadtam :):):)
    Nagyon Boldog Karácsonyt Nektek kedves mézeskalács ház lakók!!! puszik

    VálaszTörlés
  2. bezony, a másik is ott van valahol. Boldog karácsonyt még egyszer! :)

    VálaszTörlés