2011. augusztus 8., hétfő

Cicás

Ildi barátnőm már akkor kérte, hogy varrjak neki táskát, mikor még bátortalanul ültem a gép elé, és amikor még egy táskakészítés alkalmával legalább két tűt eltörtem és húsz gombostűt böktem a kezembe, szóval a lényeg a lényeg, hogy atom béna voltam... :) Most már meg mertem csinálni és remélem hosszú ideig tudja majd hordani.
Azt kérte, hogy fekete legyen a táska és olyan "Ildis zöld" legyen benne. 

Volt neki egy cicusa, Lajos, akit imádott, hát mi nem annyira...  - Ildi, ha olvasod, ne haragudj! :) - Szóval Lajos emlékére egy zöld filc cicát varrtam a táska elejére. :) Szerintem nagyon Ildis lett.
A cicamintát a varrohaz.hu-n láttam. Annyit módosítottam rajta, hogy rajzoltam neki lábakat.

Fekete munkaruhavászonból készült, zöld cérnával varrtam. A pántja állítható, mágneszárral záródik, belsejében egy osztatlan zseb található.


De hogy rendes fotót nem tudok készíteni, ez már nem igaz. :(

1 megjegyzés: