2011. május 20., péntek

Átszíneztem

... a blogot. Hogy én soha nem bírok megállapodni?! Mármint a színeknél, mert amúgy igen... Szóval ha valamit eltervezek, aztán véghez viszem, előbb tetszik, begyűjtöm a kritikákat, majd pár hétig elvagyok vele, de aztán utálni kezdem és a módosításon gondolkozom. Mindig jobbat és jobban akarom a változtatást. 
Jövő héten lesz egy éve, hogy beköltöztünk a házunkba. Juci barátnőm az elmondhatója, hogy még nem is volt tető a házon, de én már az összes helyiség színét kitaláltam, sőt a függönyöknek való méterárut is megvettem mikor még ablak sem volt (na jó ez túlzás...), és most ahelyett, hogy élvezném munkák gyümölcsét, azon agyalok, hogy mikor lesz már a következő festés. 
Ehhez képest a blog átszínezése smafu. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése